loading...

آس چارتر

بازدید : 5
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 13:24

هتل هایت خزر مازندران

از هتل های 5 ستاره مازندران هتل هایت خزر می باشد. این هتل پنج ستاره در چالوس قرار دارد و قدمت آن بیش از 40 سال می باشد، هتل هایت خزر از محبوب ترین هتل های مازندران در بین دریا و جنگل قرار گرفته است، هتل هایت خزر در سال 1354 ساخته شد و دارای 5 طبقه و 136 اتاق می باشد. امکانات هتل هایت خزر مازندران شامل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ ‌هشدار، کافی شاپ، بازی ویدئویی، جکوزی، خدمات پزشکی، سوناف پذیرش بیست و چهار ساعته، فضای سبز، کافی نت، روزنامه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لاندری، خدمات باربری، آباژور، چای ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی، اینترنت رایگان، و… می باشد.با اس چارتربلیط هواپیما تهران گرگان را خریداری کنید.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:56

فواره تروی رم

یکی از منحصربفرد ترین جاذبه‌های دیدنی در شهر رم فواره تروی می باشد. این فواره در مرکز تاریخی شهر زیبای رم قرار دارد، و دارای بزرگترین و زیباترین مجسمه‌های دنیا می باشد، در این مقاله آس چارتر به معرفی فواره های زیبای تروی در شهر رم ایتالیا می پردازد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی تهران رم را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

معرفی فواره تروی

فواره تروی یکی از جاذبه های زیبا در شهر رم ایتالیا است، این فواره به چشمه عشاق نیز معروف است، آبشار تروی بزرگ ‌ترین فواره باروک این شهر و مشهورترین آبشار دنیا می باشد. این فواره درسال 19 قبل از میلاد مسیح توسط داماد امپراتور آگوستوس بنام آگریپا در انتهای قنات آکوا ورجینه ساخته شد. وی این فواره را برای تامین آب و رساندن آب به حمام‌های رومی ساخته بود. آب این فواره نیز از چشمه ی سالونه که در 14 مایلی آن قرار دارد تامین می شود.

بازدید : 5
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:35

جاذبه های گردشگری یاسوج

یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویر‌احمد می باشد ، استانی که از آن به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام برده می شود. درست است که یاسوج در نیمه جنوبی کشور واقع شده است ، اما با وجود قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و وجود چشمه‌های بی‌شمار به مکانی با آب‌ وهوای و معتدل و دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فوق‌العاده تبدیل شده است. این شهر آن قدر نقاط بکر و دیدنی دارد که تا ماه‌ها تحت تاثیر زیبایی‌های این منطقه قرار خواهید داشت .

بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای یاسوج ، نیمه اول سال می باشد . دره‌ها و دشت‌های پرگل، رودها و دریاچه‌های فصلی در کنار بازدید از جاذبه‌ های تاریخی یاسوج می‌تواند هدف خوبی برای گذراندن چند روزه سفر به این منطقه زیبا باشد. اتفاق هیجان‌انگیزی که در این سفر می‌افتد این است که مناطق دیدنی یاسوج با فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند و به‌راحتی میتوان با یک برنامه منظم به تمام این مناطق سر زد و سفری جذاب و خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

شما تنها با خرید بلیط هواپیما تهران یاسوج می توانید از مناطق دیدنی یاسوج بازدید کنید و از زیبایی بی نظیر آنها سرمست شوید .

پیست اسکی کاکان

شاید باور نکنید یاسوج پیست اسکی دارد و نکته مهم ‌تر این است که پیست اسکی کاکان (پیست دنا) یکی از بهترین پیست‌های جنوب کشور می باشد. تقریبا تا پایان بهار، دامنه کوه دنا پوشیده از برف می باشد و می‌تواند مقصد مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی باشد و همین مکان یکی از مناطق دیدنی یاسوج محسوب می شود .

شما می توانید به راحتی با طی کردن 18 کیلومتر از شهر یاسوج به دهستان کاکان برسید.چه اهل اسکی باشید یا نه، گذراندن یک روز برفی در این پیست‌ و تماشای طبیعت زیبای دهستان کاکان، می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و پرهیجانی را برایتان رقم بزند.

پیست اسکی دنا در ایام زمستان و بهار پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری می باشد که اوقات آخر هفته خود را در کوهستان زیبای دنا می‌گذرانند. این پیست معمولا تا آخر فصل بهار فعالیت می‌کند و هر ساله برای علاقمندان ورزش‌های زمستانی، کلاس‌های ویژه آموزش اسکی برگزار می‌کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

در این پیست به‌راحتی میتوان از تجهیزات اجاره‌ای ویژه اسکی مثل چوب، تخته، کفش و… استفاده کنید و یکی از بهترین مناطق دیدنی یاسوج است و شما تنها با خرید بلیط چارتر تهران یاسوج می توانید از آن بازدید کنید .

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:16

آتشکده وّرهُرام یا بهرام

آتشکده یزد به نام ورهام یا بهرام شناخته می شود. ساخت بنای آتشکده به دوران پهلوی یعنی سال 1313 و در زمان رضا شاه پهلوی برمی گردد که اجازه ی ساخت بنایی برای حفط آتش مقدس زرتشتیان را داد. قدمت این بنا به بیش از 100 سال نمی رسد اما آتشی که در این آتشکده میسوزد، قدمتی طولانی به اندازه 1500 دارد. بنای این ساختمان، به همت یکی از ثروتمندان زرتشتی به نام "همابائی" و برادران امانت که به یاد پدرشان زمینی را وقف کردند، به مساحت 7 هزار متر ساخته شد. ارباب جمشید امانت خود شخصا مسئولیت نظارت بر ساخت این آتشکده را برعهده داشت.

با استفاده ازسامانه آنلاین، بلیط چارتری هواپیما تهران یزد آس چارتر، می توانید با خیالی آسوده و راحت سفر کنید. قدمت ساخت بنای این آتشکده در مقایسه با خود آتش خیلی کمتر می باشد. آتش این آتشکده در واقع فروزه ای از آتش آتشکده کاریان در لارستان می باشد که بعد از شروع جنگ در این منطقه به شهر عقدا برده شد و 700 سال در آن منطقه و سپس 300 سال دیگر در اردکان در روستای ترک آباد نگهداری و سپس بعد از این سیر طولانی به یزد برده شد.

در یزد نیز این اتش به طور پنهانی در خانه یکی از موبدان به نام "موبد تیرانداز آذرگشسب" نگهداری می شد تا اینکه در سال 1313 که آتشکده زرتشتیان ساخته شد، آتش به آتشکده منتقل شد. فضای داخلی این آتشکده به این صورت است که پس از وارد شدن با حیاطی بزرگ روبرو می شویم که اطراف آن با درختان سرو و کاج بلند پوشیده شده است. در مرکز حیاط و دقیقا روبروی ساختمان اصلی حوصی بزرگ وجود دارد. ساخت این بنا با اقتباس از معماری دوران هخامنشی هندی انجام شده است. ساخت این حوض هم ریشه در باور زرتشتیان دارد که اعتقاد داشتند باید آب و آتش در کنار یکدیگر قرار داشته باشد. بالای سر در ورودی ساختمان اصلی، نقشی از فروهر سنگ کاری شده است و در اطراف این ورودی نیز ستون های بلند سنگی قرار دارد.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 14:18

پارک جنگلی لویزان

اگر قصد سفر به تهران را دارید پیشنهاد می کنیم هنگام سفر حتما سری به پارک جنگلی لویزان تهران بزنید و از این پارک قدیمی و بزرگ تهران نهایت لذت را ببرید این پارک جنگلی از تفرجگاه محبوب تهرانی ها به شمار می رود که مکانی بسیار زیبا برای گشت گذار محسوب می شود ، اگر می خواهید به این پارک جنگلی گردش کنید با اس چارتر سامانه خرید بلیط ارزان چارتری همراه باشید تا این پارک جنگلی را به شما معرفی کنیم.

پارک ها و بوستان های زیادی در سرتاسر تهران واقع شده است که شما می توانید هر کدام از ان ها را برای گردش انتخاب کنید اما در این بین وجود داشتن این پارک جنگلی به دلیل فضای مناسب و اب و هوای خنک باعث شده تا افراد بیشتری به این پارک سر بزنند ، پارک لویزان در منطقه شمال شرق تهران و در منطقه شمیرانات واقع شده است و فضای ان بسیار مناسب برای تفریح و پیک نیک به همراه خانواده است خصوصا برای اخرهفته و ایامی که تعطیلات است شما می توانید از طبیعت سرسبز و خوش اب و هوای لویزان نهایت استفاده را ببرید ، یکی از دلایل دیگری که می توانید این پارک را انتخاب کنید وجود چشم اندازی است که باعث شده از این نما بتوانید چشم انداز شهر تهران را ببینید ، در ادامه با ما همراه باشید.

بازدید : 5
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 12:36

هنگام سفر به کرج چه چیزهایی بخوریم؟

مطمئنا هنگام اولین سفر به هر شهری می خواهید بدانید که چه نوع غذاهای خاص و محلی دارند در این مطلب میخواهیم چند مورد از غذاها که به عنوان، غذاهای کرج محسوب می شود را معرفی کنیم اما توجه داشته باشید این غذاها را شاید در شهر دیگری هم داشته باشند زیرا در هنگام مهاجرتشان این غذا را هم جزوه لیست های ان گذاشته باشند.

والک پلو، آش جو، دیزی، ترشی آش، لوبیا پلو، حلیم، دمپختک و پلاترسره را می توانید نوش جان کنید یا از رستورانهای محلی تهیه کنید و از طعم این غذاها لذت ببرید.

برای اقامت در شهر کرج به کجا برویم ؟

برای اقامت در شهر کرج می توانید با انتخاب یکی از این اقامتگاه ها هتل یک ستاره امیرکبیر، دو ستاره سامان، سه ستاره مرمر، هتل گاجره، هتل دیزین، هتل ستاره آبی، هتل ساحل، هتل عزیز و نگار مستقر شوید. همچنین به جز این هتل ها می توانید مسافرخانه هایی با توجه به سطح بودجه خود هزینه کنید. تنها کافی است با وارد شدن در سایت اس چارتر، پرواز چارتری خود را دریافت نمایید.

در کرج به کجا خرید برویم؟

برای خرید در کرج اگر اشنا دارید میتوانید با پرس و جو به یک مرکز خرید بروید اما در ادامه چند مرکز خرید را هم خواهیم گفت.

ایران زمین، یادمان، مجموعه زندگی، مرکز خرید مهرشهر، برج میلاد کرج، مهستان و بسیاری دیگر از پاساژهای مختلفی همچون گلستان، چچلاس، گوهر از سری مراکزی هستند که می توانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

به کدام رستوران در کرج برویم؟

در شهر کرج هم می توانید به رستوران سنتی یا رستوران مدرن بروید در ادامه چند رستوران مناسب و خوب در کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران ارکیده، رستوران میرزایی، باغ رستوران وینه از جمله رستوران هایی هستند که در نزدیکی سد کرج هستند.

اقتصاد کرج از چیست؟

طبق امارهایی که به دست رسیده است مردم کرج در قسمت صنعت و کشاورزی و دامپروری مشغول می باشند. دارای سه شهرک صنعتی اشتهارد، بهارستان و سیمین دشت است.

کرج جاذبه گردشگری دارد؟

اگر تا به حال به کرج سفر نکرده باشیم فک میکنیم که این شهر بخاطر موقعیت کاری و شغلی جاذبه گردشگری ندارد اما کرج هم از جاذبه گردشگری بی نصیب نیست. در ادامه چند مورد از جاذبه های گردشگری کرج را خواهیم گفت.

سد امیر کبیر

یکی از مکان های بسیار زیبای کرج سد امیر کبیر می باشد که می توانید در انجا به قایق سواری یا جت اسکی بروید اما درکنار این ها باید گفت که شما می توانید صید ماهی قزل الا و خال قرمز را هم انجام بدهید. اگر قصد سفر به کرج را دارید حتما از این مکان هم دیدن کنید.

بازدید : 7
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 15:33

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مشهد یکی از بزرگترین شهرهای ایران است و انتخاب بسیاری از افراد برای سفر می باشد. سفر به مشهد نه تنها یک سفر زیارتی است بلکه می تواند یک سفر تفریحی بسیار جذاب نیز باشد. از آنجایی که مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است، گردش و تفریح زیادی در آن وجود دارد. جاذبه های گردشگری مشهد بسیار زیاد است که به یک سفر چند روزه نیاز دارید تا بتوانید از تمام جاذبه های این شهر زیبا دیدن نمایید، در این مقاله آس چارتر به معرفی باغ وحش وکیل آباد مشهد می پردازد، در ادامه مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما ارزان کیش مشهد را به راحتی تهیه نمایید.

معرفی و تاریخچه باغ وحش وکیل آباد

مشهد اولین شهر ایران بود که در سال 1338 باغ وحش در آن دایر گردید. در ابتدا این باغ وحش در محدوده خیابان خواجه ربیع مشهد قرار داشت، اما بعد از گذشت 20 سال به انتهای جاده وکیل آباد منتقل شد. باغ وحش وکیل آباد مشهد با مساحتی بیش از 40 هزار متر مربع، عنوان بزرگترین باغ وحش کشور را به خود اختصاص داده است. این مجموعه که در سال 1359 در جنوب غربی مشهد ساخته شده است و بیش از 60 سال قدمت دارد، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند. در باغ وحش وکیل آباد 125 نوع حیوان نگهداری می شود که شامل 49 نوع پرنده، 61 نوع پستاندار، 10 نوع آبزی و 5 نوع خزنده می باشد. در مجموع 812 گونه جانوری در این باغ وجود دارد. ناگفته نماند که گونه های در حال انقراض نیز در پارک وکیل آباد نگهداری می شوند و ارزش دیدن دارند.

گونه های جانوری موجود در باغ وحش وکیل آباد مشهد

در باغ وحش مشهد همانطور که در بالا گفته شد حدود ۸۵۰ حیوان از ۱۲۵ گونه‌ ی مختلف جانوری، از حیوانات علف خوار و گوشتخوار گرفته تا جانوران خزنده و آبزی در ۱۰۰ جایگاه مختلف در این باغ وحش مشهد نگهداری می‌ شوند. حدود نیمی از حیوانات موجود در این باغ وحش بومی ایران و نیمی دیگر غیر بومی هستند. گونه های مختلف حیوانی هر کدام در قفس های جداگانه ای نگهداری می شوند در بازدید از هر گونه حیوان در کنار قفس آنها تابلوهایی وجودذ دارد که می توانید اطلاعات و مشخصات مانند: نژاد، گونه، اسن لاتین و ... آن حیوان درج شده است، حیوانات موجود در این باغ وحش می توان به ببر بنگال و اندونزیایی، پلنگ آفریقایی، شیر آفریقایی، کفتار، گوسفند بربر، کانگورو، بونوبو، گراز، تمساح پوزه کوتاه، خوک، خرس، آهو، شیر، شترلاما، گوزن، سیاهگوش، میش آئوراد، پلنگ آفریقایی، شامپانزه، مار، سوسمار، گراز و تایگون که از جفت گیری شیر ماده و ببر نر به وجود می‌آید اشاره کرد. جالب است بدانید در بخشی از باغ وحش نیز حیوانات تاکسیدرمی شده به نمایش گذاشته شده است.

بازدید : 7
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 16:40

گردشگری در شهر زیبای گالیکش

گالیکش یکی از شهرستان‌های استان گلستان می باشد که در شمال کشور قرار دارد، این شهرستان در سال 1389 تاسیس گشت، شهر گالیکش حدود 200 هکتار مساحت دارد و یکی از شهرهای مهم استان گلستان محسوب می شود. گالیکش از دو قسمت کوهستانی و جلگه ای تشکیل شده است و در بین سه سه استان گلستان، خراسان شمالی، سمنان قرار گرفته است، شهرستان گالیکش قدمت حدود 300 سال دارد و دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری، اماکن مذهبی و صنایع دستی و هنرهای سنتی زیادی می باشد، پیشینه تاریخی بسیار کهن و غنی که نشان دهنده فرهنگ و تمدن این شهرستان می باشد، تا حدود 95 اثر تاریخی در این شهرستان به ثبت رسیده است که بیشتر این آثار به ثبت ملی رسیده است. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان بپردازد و گردشی باهم به طبیعت این شهر داشته باشیم. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر چابهار رشت را به راحتی تهیه نمایید.

غارکیارام

یکی از جاذبه های طبیعی و دیدنی در شهرستان گالیکش که در در 6 کیلومتری ضلع شرقی روستای فرنگ از توابع دهستان فارسیان قرار گرفته است، غارکیارام می باشد، این غار دارای قدمتی حدود 100 هزار سال می باشد که متعلق به دوره پارینه سنگی می باشد. پروفسور مک برنی یکی از اساتید باستان شناسی دانشگاه کمبریج انگلستان با شناسایی وکاوش هایی که در این غار انجام داد توانست ابزارهای سنگی دوره پارینه سنگی و عصر آهن را در این غار کشف کند و قدمت این غار را تشخیص دهد. این غار یکی از قدیمی ترین غارهای مسکونی در شمال کشور بوده است، غار کیارام که با نام غار وسط دل دل نیز معروف است، این غار دارای منظره ای زیبا و دل انگیزی می باشد یک رودخانه‌ای فصلی حدود 7 متر پایین تر از کف غار در جریان است و جنگلی سرسبز و درختان متراکمی در اطراف این غار زیبا وجود دارد. غارکیارام یکی از جاذبه های گردشگری گالیکش که در در سال ۱۳۷۹ در فهرست آثار ملی ایران ، به شماره ۲۷۲۲ به ثبت رسیده است.

آدرس غارکیارام: استان گلستان، گالیکش، ۶ کیلومتری روستای فرنگ

بازدید : 8
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 16:13

امامزاده میرمحمد حنفیه بوشهر

استان بوشهر یکی از استان‌های جنوبی کشور و پایتخت انرژی ایران در حاشیه خلیج فارس می باشد، که دارای جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار زیادی می باشد، بوشهر دارای آب ‌وهوای گرم و خشک است، جاذبه های تاریخی و طبیعی نظیر گورستان شغاب، گور دختر، کاخ کوروش، موزه رییس علی دلواری، گورستان سیراف، گنبد نمکی جاشک و عمارت امیریه می باشد. آس چارتر در این مقاله قصد دارد به معرفی یکی از اماکن مذهبی بوشهر در جزیره خارک امامزاده میرمحمد حنفیه می پردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما ارزان مشهد کیش را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

تاریخچه امامزاده میرمحمدحنفیه بوشهر

یکی از با ارزش ترین بناهای تاریخی و اماکن زیارتی در بوشهر آرامگاه امامزاده میرمحمد حنفیه بوشهر می باشد، قدمت این ارامگاه به دوره سلجوقیان قرن هشتم هجری قمری بازمی گردد، که در سال 738 هجری قمری ساخته شده است، در داخل این بقعه کتیبه ای می باشد که طبق نظریه باستان شناسان این مقبره مختص یکی از فرزندان حضرت علی ع می باشد، که از جور و ستم بنی امیه و بنی مروان از مدینه به بصره مهاجرت کرده است که در بین راه به بر اثر مسمومیت به شهادت می رسد. این آرامگاه یکی از جاها و اماکن مذهبی خارک است که در بین مردم محلی و اغلیت ها و مذاهب شیعه و سنی بسیار محبوب و ارزشمند می باشد. این مکان مقدس در سال 1377 و در روز 16 آذر به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است.

معماری امامزاده میرمحمدحنفیه بوشهر

معماری این بنای 4 گوش تاریخی بی نظیر دارای دو گنبد هرمی مضرس و گنبد کوچک دایره ای شکل می باشد، مساحت این ارامگاه حدود 20 مترمربع است و از مصالحی همچون: از آجر، گچ و آهک و نیز سنگ‌های محل توسط علی بن حسین بخارایی ساخته شده است. این آرامگاه دارای یک محراب با کاشی‌ کاری‌هایی زیبا است که به نیمه‌ نخست قرن ۱۴ میلادی بازمی گردد. دیوارهای داخلی این آرامگاه نیز با كاشی كاری های زرين فام ستاره ای و 8 ضلعی تزئین شده اند که متعلق به عهد مغول می باشد، که برروی کاشی‌ها تاریخ ۷۳۸ هجری قمری دیده می‌شود. کاشی کاری های این آرامگاه به رنگ های آبی روشن، تیره و نیز سفید با لعاب‌هایی از رنگ سیاه می باشد که سبک کاشی کاری آن به اوایل قرن 14 میلادی باز می گردد. همچنین بدون اینکه صدمه ای به بافت اصلی این آرامگاه وارد شود در قرن هشتم بخشی مانند نماز خانه به آن اضافه شده است که ابعادی حدود 20 مترمربع دارد.

بازدید : 7
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 16:12

سی و سه پل

سی و سه پل اصفهان، یکی از جاهای گردشگری اصفهان و از جواهرهای معماری شهر اصفهان و ایران به شمار می‌آید. این پل که به نام‌های دیگر “پل الله‌وردی‌خان” و “پل جلفا” نیز شناخته می‌شود، در دوره صفوی به دستور شاه‌عباس توسط معمار الله ورد خان بر روی رودخانه زاینده‌رود ساخته شد. سی و سه پل با طول ۲۹۵ متر، عرض ۱۴ متر و ۳۳ دهانه، طولانی‌ترین پل زاینده‌رود و نماد شاخص شهر اصفهان است.

این پل در محله چهارباغ عباسی واقع شده و به طور طبیعی به میدان انقلاب متصل می‌شود. سی و سه پل به‌عنوان یکی از پل‌های درجه اول جهان شناخته می‌شود و به دلیل طراحی زیبا و هنری‌اش، همواره موردتوجه گردشگران و علاقه‌مندان به معماری و تاریخ ایرانی است. این پل با دهانه‌های مختلف و بناهای مذهبی و مسکونی در آن، تاریخچة طولانی ایران را به تصویر می‌کشد و جزء مکان‌هایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان

مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان یکی از مساجد تاریخی و مذهبی در شهر اصفهان، ایران، می‌باشد. این مسجد به نام شیخ لطف‌الله معروف استاد میرزاحسن شیرازی نیز شناخته می‌شود که یکی از علمای بزرگ دینی و اجتماعی در دوره قاجار بوده و در اصفهان زندگی می‌کرده است.

مسجد شیخ لطف‌الله اصفهان با ساختار زیبا و معماری مذهبی خود، تاریخچة طولانی‌ای دارد و به‌عنوان یکی از مکان‌های مهم عبادی و فرهنگی در اصفهان محسوب می‌شود. مسجد به ویژگی‌های زیبای معماری ایرانی معروف است و در داخل مسجد، تزیینات هنری زیبا و قابل‌توجهی وجود دارد. این مسجد جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان و گردشگران دارد که علاقه‌مند به آشنایی با فرهنگ و تاریخ دینی ایران هستند. تشریفات دینی و مذهبی مختلفی در این مسجد برگزار می‌شود و بازدید از آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و معنوی در سفر به اصفهان باشد.برای خرید پرواز مشهد به اصفهان از اس چارتر رزرو کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 860
  • بازدید کلی : 860
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی