loading...

آس چارتر

بازدید : 5
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 16:17

قوانین و مقررات هتل امیران همدان

طبق قوانین و مقررات هتل امیران همدان پذیرش خانم مجرد تنها در صورت ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد. همچنین زوجین لازم است هنگام تحویل گرفتن اتاق صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به همراه داشته باشند. کودکان زیر 5 سال نیز می توانند در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان در هتل امیران همدان اقامت داشته باشند. البته برای هیچ بازه سنی در این هتل اقامت با هزینه نیم بها در نظر گرفته نشده است.

شما می توانید بهترین قیمت بلیط چارتر هواپیما را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی یکی از هتل های 4 ستاره لوکس شهر همدان است که در زیر مجموعه گروه هتل های پارسیان قرار می گیرد. این هتل در سال 1332 افتتاح و در سال 1394 برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفت. به خاطر موقعیت مکانی ویژه هتل مهمانان می توانند دسترسی بسیار خوب و آسانی به مرکز شهر و همچنین اماکن تاریخی و دیدنی آن داشته باشند. هتل بوعلی همدان دارای کادر بسیار مجرب و خوش اخلاق بوده که همواره پذیرای حضور گرم شما در این مجموعه هستند.

موقعیت مکانی هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان در خیابان بوعلی واقع شده است. وضعیت دید هتل هم محوطه هتل می باشد. ناگفته نماند که هتل بوعلی در محدوده خارج از طرح ترافیک ساخته شده است؛ به همین علت گردشگران و توریستان که در این محل اقامت دارند به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری می‌ توانند به گشت و گذار در شهر بپردازند.

بازدید : 5
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 16:14

غذاهای محلی بندرعباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان می باشد. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای ایران می باشد و بزرگترین بندر ایران نیز در این شهر قرار گرفته است.

بندر عباس در مجاورت دریای خلیج فارس قرار دارد و مهم ترین قطب اقتصادی ایران نیز می باشد.

نام این بندر در گذشته به نام بندر گمبرون معروف بود اما بعد از حمله شاه عباس دوم به این بندر و بیرون راندن پرتغالی ها از این بندر، به نام بندرعباس معروف شد.

این شهر نیز مانند دیگر شهرهای جنوبی، غذاهای محلی و سنتی مختص به خود را دارد که در اکثر آنها از ماهی و ادویه های زیادی استفاده می شود.

در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از این غذاها بپردازیم. اگر شما نیز هوس غذاهای لذیذ جنوب را کردید می توانید بلیط هواپیما بندرعباس خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32

رزرو هتل کیش، پیش از سفر

به نظر نمی‌رسد که کسی از اینکه پس از رسیدن به فرودگاه، دربه‌در دنبال جا بگردد، خوشش بیاید! به همین دلیل هم هست که بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع هتل کیش را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت اقامت‌تان، هتل‌تان را رزرو کنید. خیال‌تان را راحت کنم، این کار فقط چند دقیقه از شما وقت می‌گیرد. پس از آن، دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود.

فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه‌ اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور در بیاید. در غیر این صورت حتما برنامه‌ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل های کیش ساعت ۱۴ و زمان تخلیه‌ی اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. می‌توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت ۲ بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشت‌تان زمانی باشد که بعد از تخلیه‌ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری کیش همراه باشید.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می‌پسندند؟

با گشت زدن و چرخیدن در وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران، دست‌تان می‌آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی‌آید. ما به جای شما نظرات کاربران وب‌سایت‌های مختلف را زیر و رو کردیم و محبوب‌ترین هتل های کیش را از نظر مسافران پیدا کردیم که به ترتیب در فهرست زیر می‌بینید.

بازدید : 3
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 14:16

جاذبه های ساحلی بندرعباس

بزرگترین و مهمترین شهر بندری ایران در جنوب کشور شهر زیبای بندرعباس می باشد، بندرعباس در نزدیکی تنگه هرمز و مرکز استان هرمزگان است، این شهر ساحلی دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، در ادامه آس چارتر به معرفی جذاب ترین جاذبه های دیدنی در ساحل بندرعباس می پردازد با ما همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

پارک ساحلی دولت بندرعباس

پارک ساحلی دولت یا ساحل نخل ناخدا از محبوب‌ ترین سواحل بندرعباس بشمار می رود و این پارک طرفداران بسیار زیادی دارد که گردشگران را به خود جذب کرده است، پارک ساحلی دولت بندرعباس در نزدیکی یکی از محلات جنوبی شهر بندرعباس قرار دارد و به نام محله نخل ناخدا و به همین دلیل به پارک دولت به این نام نیز معروف شده، پارک ساحلی دولت گزینه ی بسیار مناسبی برای مسافران و گردشگران به حساب می آید، که می توانند به راحتی در این پارک کمپ بزنن و از دیگر امکانات رفاهی این پارک استفاده نمایند، از امکانات رفاهی و تفریحی پارک ساحلی دولت بندرعباس می توان به کافی شاپ ها و رستوران‌ ها مجموعه کارتینگ، پیست اسکی، زمین بازی کودکان و زمین فوتبال ساحلی، زمین دوچرخه سواری، آلاچیق‌ هایی برای نشستن و همچنین باربیکیو و حمام، دستشویی، بوفه ، فروشگاه و … اشاره کرد. پارک ساحلی دولت بندرعباس در اعیاد و مناسبت های مذهبی مکانی برای تجمع مردم بومی بندرعباس می باشد.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 16:18

سد بیجار

سد بیجار یکی از جاذبه های دیدنی در اطراف شهر رشت می باشد، این سد از شناخته ترین سد های کشورمان است، نام اصلی سد بیجار سد آیت الله بحجت است، سد بیجار دارای طبیعت بکر و آب و هوای مناسب و جاذبه‌های گردشگری فراوان می باشد که می تواند بهترین گزینه برای طبیعت گردی و تفریح باشد. سد بیجار بر روی تقاطع دو رود زیلکی و دوآبان در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردید، سد بیجار حدود 90.5 ارتفاع دارد، ید بیجار از طبیعت بسیار هیجان انگیز و زیبایی برخوردار است و چشم انداز بسیار جذاب و دلنشینی دارد. در اطراف این سد می توانید کمپ بزنید و از امکانات تفریحی در این سد می توان به قایق سواری، پیاده روی، عکاسی و ماهیگیری اشاره کرد، لازم است بدانید در این سد امکان شنا وجود ندارد و خطرات بسیار زیادی دارد، و ممکن است باعث غرق شدن و مرگ شود. بنابراین می توانید از دیگر تفریحات سرگرم کننده استفاده نمایید و از مناظر فوق العاده آن لذت ببرید. سد بیجار در نزدیکی جاذبه های زیبای دیگری همچون جنگل‌های سرسبز، و دیدنی هایی نظیر سد جمال‌آباد، آبشار دودوز و منطقه ییلاقی دایلسر می باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما مشهد رشت را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 12:18

رستوران میداف بوشهر

میداف یکی از بزرگترین رستوران های بوشهر که در یک ساختمان 3 طبقه قرار دارد. رستوران میداف یکی از محبوب ترین رستوران های مردم محلی بوشهر بشمار می رود و طرفداران بسیار زیادی دارد، این رستوران چهار طبقه و دارای قسمت‌های سنتی، کلاسیک و کافی ‌شاپ می باشد، در رستوران میداف انواع غذاهای دریایی محلی بوشهر به بهترین شکل ممکن با بهترین طعم و ادویه سرو می شود. در طبخ ماهی در این رستوران از ماهی های تازه صید شده استفاده می شود، ازمعروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای رستوران میداف می توان به ماهی سرخ شده، قلیه ماهی، میگو کبابی، میگو پلو، میگو سوخاری، قلیه میگو و ماهی شکم‌ پر شوریده، عدس و انواع کباب اشاره کرد. در سفر به بوشهر حتما غذاهای دریایی این رستوران را امتحان نمایید البته اگر شانس بیاورید بتوانید میزخالی برای خود در این رستوران پیدا کنید.بلیط هواپیما مشهد بوشهر را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

آدرس رستوران میداف: بوشهر، مسیر ساحلی جفره

بازدید : 6
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 17:54

معرفی بهترین موزه های ایران

در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا شما را با بهترین موزه های ایران اشنا کنیم تا اشنایی کامل با انها داشته باشید افرادی قصد دارند تا با بهترین موزه ها اشنا شوند اما ممکن است فرصت برای بازدید از ان را نداشته باشند از این رو می توانند با مراجعه به سایت اس چارتر در کوتاه ترین زمان ممکن اشنایی کامل را پیدا کنند همچنین می توانید بلیط چارتر خود را رزرو نمایید با ما همراه باشید.

موزه ارتباطات تهران

موزه ارتباطات پست و مخابرات در سال 1369 فعالیت خودش را اغاز کرد و در یکی از قدیمی ترین بناهای دولتی ایجاد شد و معماری و ساخت ان مربوط به وزارت صوراسرافیل و نظام الدین حکمت در سال 1307 می باشد و طبق اسناد و مدارک این بنا بر عهده مهندسان و طراحان گرجی، ارمنی، ایرانی بوده است.

موزه تاریخ طبیعی همدان

این موزه در سال 1351 و به همت استاد جعفر محمد علیزاده در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی همدان بنا شده است این موزه مجموعه ای از گونه های حیوانی ، گیاهی ، طبیعی از ایران و خارج از ایران می باشد نکته جالب در مورد این موزه این است که در سالن کوچک و محدود در گوشه ای از دبیرستان پهلوی فعالیتش را اغاز کرده و در طی گذر زمان پیشرفت کرده است، این موزه دارای 5 سالن اصلی است که نام سالن اول خلیج فارس است و مربوط به حلزون ها، سخت پوستان، مرجان ها، و اسفنج های خلیج فارس می باشد و در سالن دوم انواع حشرات و پروانه های دنیا و ایران را می توانید مشاهده نمایید و در سالن سوم پستانداران و پرندگان و سالن چهارم ابزیان و دوزیستان و سالن پنجم سنگ ها، کانی ها، فسیل ها هستند.

موزه آستان قدس رضوی مشهد

موزه استان قدس رضوی از بزرگ ترین موزه های ایران است که سنگ بنای ساخت این موزه در سال 1316 تاسیس شده و تا 8 سال بعد و در سال 1324 افتتاح شد و در ابتدای ان شامل دو تالار در یک طبقه بود که به مرور زمان توسعه پیدا کرده است و بعد از انقلاب 14 گنجینه اختصاصی به ان اضافه شد و اکنون دارای 4 ساختمان است و ساختمان موزه مرکزی شامل چندین مجموعه به نام های گنجینه حرم رضوی، گنجینه تمبر و اسکناس، گنجینه نجوم و ساعت، گنجینه سلاح های گرم و سرد، گنجینه ظروف و گنجینه هنرهای تجسمی دارد و ساختمان دوم که نام ان موزه فرش است در سه طبقه به نمایش قالی های نفیس پرداخته است و همچنین ساختمان دیگری به نام ساختمان موزه قرآن و نفایس هم از گنجینه قرآن و نفایس، گنجینه آثار اهدایی آیت الله خامنه ای، آثار اهدایی استاد فرشچیان و تالار مرقعات و ابزار کتابت تشکیل شده و در حمام مهدی قلی بیگ موزه مردم شناسی تاسیس شده که در ان پوشاک سنتی اقوام مختلف، منسوجات حمام ، ظروف فلزی و تصاویری از مشاغل سنتی و نقاشی های بزرگ روغن به سبک قهوه خانه ای نمایش می دهد.

موزه موسیقی اصفهان

این موزه که خصوصی می باشد در سال 1394 با همت دو موسیقی دان به نام های مهرداد جیحونی و شهریار شکرانی پایه گذاری و تاسیس شد و از جاذبه های دیدنی اصفهان هم به شمار می رود و در این موزه بیش از 300 ساز موسیقی در معرض نمایش قرار گرفته شده است و طرز استفاده از ان هم به بازدید کنندگان نمایش داده می شود، برای بازدید از این موزه کافی است در اولین فرصت بلیط ارزان هواپیما اهواز اصفهان بگیرید و سفر کنید.

بازدید : 6
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 13:24

هتل هایت خزر مازندران

از هتل های 5 ستاره مازندران هتل هایت خزر می باشد. این هتل پنج ستاره در چالوس قرار دارد و قدمت آن بیش از 40 سال می باشد، هتل هایت خزر از محبوب ترین هتل های مازندران در بین دریا و جنگل قرار گرفته است، هتل هایت خزر در سال 1354 ساخته شد و دارای 5 طبقه و 136 اتاق می باشد. امکانات هتل هایت خزر مازندران شامل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ ‌هشدار، کافی شاپ، بازی ویدئویی، جکوزی، خدمات پزشکی، سوناف پذیرش بیست و چهار ساعته، فضای سبز، کافی نت، روزنامه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لاندری، خدمات باربری، آباژور، چای ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی، اینترنت رایگان، و… می باشد.با اس چارتربلیط هواپیما تهران گرگان را خریداری کنید.

بازدید : 6
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:56

فواره تروی رم

یکی از منحصربفرد ترین جاذبه‌های دیدنی در شهر رم فواره تروی می باشد. این فواره در مرکز تاریخی شهر زیبای رم قرار دارد، و دارای بزرگترین و زیباترین مجسمه‌های دنیا می باشد، در این مقاله آس چارتر به معرفی فواره های زیبای تروی در شهر رم ایتالیا می پردازد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی تهران رم را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

معرفی فواره تروی

فواره تروی یکی از جاذبه های زیبا در شهر رم ایتالیا است، این فواره به چشمه عشاق نیز معروف است، آبشار تروی بزرگ ‌ترین فواره باروک این شهر و مشهورترین آبشار دنیا می باشد. این فواره درسال 19 قبل از میلاد مسیح توسط داماد امپراتور آگوستوس بنام آگریپا در انتهای قنات آکوا ورجینه ساخته شد. وی این فواره را برای تامین آب و رساندن آب به حمام‌های رومی ساخته بود. آب این فواره نیز از چشمه ی سالونه که در 14 مایلی آن قرار دارد تامین می شود.

بازدید : 6
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:35

جاذبه های گردشگری یاسوج

یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویر‌احمد می باشد ، استانی که از آن به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام برده می شود. درست است که یاسوج در نیمه جنوبی کشور واقع شده است ، اما با وجود قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و وجود چشمه‌های بی‌شمار به مکانی با آب‌ وهوای و معتدل و دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فوق‌العاده تبدیل شده است. این شهر آن قدر نقاط بکر و دیدنی دارد که تا ماه‌ها تحت تاثیر زیبایی‌های این منطقه قرار خواهید داشت .

بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای یاسوج ، نیمه اول سال می باشد . دره‌ها و دشت‌های پرگل، رودها و دریاچه‌های فصلی در کنار بازدید از جاذبه‌ های تاریخی یاسوج می‌تواند هدف خوبی برای گذراندن چند روزه سفر به این منطقه زیبا باشد. اتفاق هیجان‌انگیزی که در این سفر می‌افتد این است که مناطق دیدنی یاسوج با فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند و به‌راحتی میتوان با یک برنامه منظم به تمام این مناطق سر زد و سفری جذاب و خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

شما تنها با خرید بلیط هواپیما تهران یاسوج می توانید از مناطق دیدنی یاسوج بازدید کنید و از زیبایی بی نظیر آنها سرمست شوید .

پیست اسکی کاکان

شاید باور نکنید یاسوج پیست اسکی دارد و نکته مهم ‌تر این است که پیست اسکی کاکان (پیست دنا) یکی از بهترین پیست‌های جنوب کشور می باشد. تقریبا تا پایان بهار، دامنه کوه دنا پوشیده از برف می باشد و می‌تواند مقصد مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی باشد و همین مکان یکی از مناطق دیدنی یاسوج محسوب می شود .

شما می توانید به راحتی با طی کردن 18 کیلومتر از شهر یاسوج به دهستان کاکان برسید.چه اهل اسکی باشید یا نه، گذراندن یک روز برفی در این پیست‌ و تماشای طبیعت زیبای دهستان کاکان، می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و پرهیجانی را برایتان رقم بزند.

پیست اسکی دنا در ایام زمستان و بهار پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری می باشد که اوقات آخر هفته خود را در کوهستان زیبای دنا می‌گذرانند. این پیست معمولا تا آخر فصل بهار فعالیت می‌کند و هر ساله برای علاقمندان ورزش‌های زمستانی، کلاس‌های ویژه آموزش اسکی برگزار می‌کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

در این پیست به‌راحتی میتوان از تجهیزات اجاره‌ای ویژه اسکی مثل چوب، تخته، کفش و… استفاده کنید و یکی از بهترین مناطق دیدنی یاسوج است و شما تنها با خرید بلیط چارتر تهران یاسوج می توانید از آن بازدید کنید .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 980
  • بازدید کلی : 980
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی